.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساحل مازندران متولي ندارد

رئيس ستاد تسهيلات سفر شهرستان نور گفت: نداشتن متولي خاص براي دريا به عنوان يك موضوع تكراري تبديل شده است.

عبدالله ملكي ظهر امروز در جلسه ساماندهي طرح سالم‌سازي درياي اين شهرستان اظهار داشت: به دليل نبود متولي خاص براي ساحل، تدبير لازم در شهرستان بايد صورت گيرد.

وي گفت: به لحاظ داشتن مواهب فراوان الهي در شهرستان در مناسبت‌هاي مختلف و تعطيلات، پذيراي مسافران زيادي هستيم و طبيعي است تدارك سفر در فصول مختلف از جمله تابستان ديده شود و آمادگي لازم براي اجراي طرح سالم‌سازي دريا ضروري است.

‌رئيس ستاد تسهيلات سفر شهرستان نور با بيان داستان تكراري نبود متولي خاص براي ساحل و اجراي طرح‌هاي سالم‌سازي دريا اظهار داشت: پس از 31 سال از انقلاب هنوز متولي خاصي براي ساحل وجود ندارد و تدابير لازم بايد در شهرستان و توسط مسئولان شهرستاني صورت پذيرد.

رئيس ستاد تسهيلات سفر شهرستان نور تصريح كرد: پيش‌بيني‌ها قطعا بايد بهتر از گذشته باشد، زيرا وضعيت سابق راضي‌كننده نبود و وقتي مسافر وارد طرح مي‌شود بايد اطمينان داشته باشد كه حريمش از هر جهت حفظ مي‌شود كه بايد امنيت، آسايش و رفاه آنان تامين و حريم حفظ شود.

فرماندار نور با انتقاد از نگاه صرف درآمدي مجريان طرح از اجراي طرح‌هاي سالم‌سازي دريا گفت: مجريان بايد براي بهبود كيفي طرح هزينه كنند و فقط درآمد يك طرفه را لحاظ نكنند.

اين مسئول اضافه كرد: چهره زيباي فضاي طرح، فراهم آوردن امكانات مناسب و سرويس‌هاي بهداشتي مرتب بايد موجب افزايش ورود به طرح و كاهش رغبت شنا در خارج از طرح شود.

ملكي رعايت شعائر اسلامي و عمل به آن را ضروري دانست و افزود: در طرح‌ها به ايجاد نمازخانه توجه ويژه و از بلندگوهاي طرح، اذان پخش شود.

وي با ضروري خواندن حضور اورژانس، هلال احمر، بهداشت و درمان و نيروي انتظامي افزود: نيروهاي انتظامي با اقتدار در طرح حاضر شوند و آموزش به همياران پليس براي ايجاد امنيت و ممانعت از ورود افراد در خارج از طرح، تذكرات لازم براي رعايت شئونات اسلامي توسط مسافران و مراجعان به ساحل داده شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.958 seconds.